Gegužės 8-ą dieną per Zoom platformą vyko Dorinio ugdymo, kalbų, pradinių klasių mokytojų metodinės grupės pasitarimas. Pirmininkė Edita Vilčiauskienė supažindino su pasitarimo darbotvarke. Buvo aptarti 3 klausimai.
Lietuvių kalbos mokytoja Rasa Mazaliauskaitė pristatė 2 pranešimus: „Mokinių į(si)vertinimo gebėjimų ugdymas; metodai“ bei „Užklasinis skaitymas. Perskaitytų knygų pristatymo metodų įvairovė“, taip pat pasidalino patirtimi, kaip sekėsi vesti nuotolinę integruotą pamoką kartu su dailės mokytoja Ieva Galkauskaite-Teniene.
Pristatydama pranešimą apie mokinių įsivertinimo gebėjimų ugdymą mokytoja apžvelgė įsivertinimo bei refleksijos aspektus, išskyrė mokinių įsivertinimo būdus, dažniausiai taikomus per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas, paanalizavo individualios mokinio pažangos stebėjimo pavyzdžius. Pasak pranešėjos, ugdant mokinių vertybines nuostatas, bendruosius gebėjimus, asmens kompetencijas, svarbu skatinti mokinius įsivertinti bei reflektuoti savo veiklą. Vertinimui ir įsivertinimui gali būti taikomi įvairūs būdai: laisvos formos refleksijos, mokymosi dienoraščiai, struktūruoti klausimai, kriterijų aprašai, įvairios grafinės formos ir pan.
Kalbėdama apie užklasinio skaitymo pristatymo metodus mokytoja R. Mazaliauskaitė dalinosi sukaupta patirtimi, kokius būdus išbandė, taiko per literatūros pamokas, pateikė keletą pavyzdžių (pvz., „Triaukštis namelis“, „Kubas „Kaip aptarti knygą“, „Knygos dėžutė“, „Skirtukas knygai“, „Įžengimas į paveikslėlį“, „Skaitytojo kėdė“, „Knygų skaitytojo klubas“ ir kt.).
Mokytojos R. Mazaliauskaitė, I. Galkauskaitė-Tenienė pristatė integruotą lietuvių kalbos ir literatūros bei dailės veiklą mokant(is) nuotoliniu būdu. Mokytojos balandžio 17 dieną vedė integruotą pamoką 8 klasėje „Užklasinio skaitymo aptarimas: G. Morkūno „Iš nuomšiko gyvenimo“. Socialinės reklamos plakato kūrimas“ per Zoom platformą. Pamoką stebėjo direktoriaus pavaduotoja Vilija Tenienė. Pranešėjos pristatė veiklas, kurias mokiniai atliko per lietuvių kalbos ir literatūros bei dailės pamokas, parodė pamokos įrašo ištrauką, kurioje mokiniai pasakojo, kaip kūrė socialinės reklamos plakatą „Laimingas vaikas – mylimas vaikas“, demonstravo savo sukurtus plakatus, komentavo savo darbo atlikimą, vertino vieni kitų kūrybinius darbus. Kadangi tai pirma vykdyta integruota veikla mokantis nuotoliu, pranešėjos išskyrė ir privalumus, ir trūkumus.
Metodinės grupės nariai baigiantis pasitarimui taip pat pasidalino mintimis apie nuotolinį ugdymą.